twilight hysteri


jag fick mina Twilight böcker i torsdags, igår kväll läste jag ut den första, det är verkligen som det stod på bokens baksida, den är verkligen beroende framkallande! Den var så himla bra och jag kunde inte sluta läsa, det var svårt som tusan att slita sig loss från den och göra annat. Då kanske ni förstår att jag inte har varit så super social i helgen... Ha ha.. Den var i alla fall extremt bra.. Jag är glad att jag bestämde mig för att läsa dem, ska börja med den andra idag:)

För att föra in ämnet på  något annat, så fyller min Älskling år idag!<3 Det gör även min store bror. Men vi firade hans födelsedag igår då hela gänget och Victoria, (Johans syrra) var här och fikade tårta och annat smått och gott som vi ordnat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0