Totally ME!


..Då har jag gjort typ hälften av allt jag ska göra idag.. Gymmet på en timme- Ångest eftersom man har träningsvärk i hela överkroppen...!! Huvva...

Jag vet inte vad som händer, men sen jag sett Twilight har jag blivit hel garn, såg den andra filmen först och den var väl ganska bra kvalitén var så dålig så det är svårt att ge den en bedömning.. Men sen har jag sett första filmen och sen var jag tvungen att se den igen.. Jag tror jag har blivit förtrollad! Nu vill jag se den igen och läsa alla böcker och allt!! Jag tror jag håller på att bli en knäppis.. Haha.. men det var något med den som jag inte kan sätta fingret på..

Jaja, nu måste jag kila, ha det gött!

Oj, jag höll på att glömma, jag har köpt världens goaste Mössa liksom, super snygg och helt och hållet JAG!



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0