Timmarna räcker inte till..


Idag ska jag hinna med mycket, måste på en halvtimme ner på stan och fylla på mitt busskort, kolla in en present åt dear precius Vicky som fyllde år igår<3 Håll tummarna på att jag hittar något fint!! Sen ska jag hinna förbi på MAXI och handla lite, därefter blir det att skynda fort fort hem och plugga.. Ikväll ska vi även och träna, direkt efter Johan slutar så då blir det att promenera dit.. (och det ryktas om att det blir ben träning idag, villket jag inte ser så fram emot för jag brukar lyfta ganska tungt och sen håller jag på och svimma för att det blir för tung belasning) Sen är det bara fara hem och slänga ihop middagen.. Och någonstans emellan allt detta hade jag tänkt att städa lite.. Hur fanken jag nu ska hinna med det!

Måste rusa, ha det gött!



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0