Metropolen


jag medger att jag inte är särskilt flitig på att skriva.. Men vad tusan, det finns väl annat att göra än att sitta här, eller hur!!? :)

Snart bär det av hemåt, hem till metropolen Borås.. Ska bli rikigt roligt att åka, har inte varit hemma på snart två månader så det ska bli rikigt kul! Jag hade egentligen velat åka idag, men det var tyvärr omöjligt så det bär av på fredag istället, om det inte hinner hända något.. Men det tror jag inte att det kommer göra.

Igår kväll var jag hos Vickan och vi såg New Moon, och jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka, dels så har jag inte sett den första filmen, så Vicky som både har sett den första och läst alla böcker fick förklara en del, och dels så var det inte så där jätte bra kvalité så filmen gjorde den inte rättvisa.. Men den verkade rätt bra i alla fall, men jag måste läsa böckerna har jag kommit fram till, det är en trend för mig att läsa böckerna innan filmen, det har bara blivit något som jag måste göra.. så detta var ett undantag..
Vi hade i alla fall väldigt trevligt och satt där och svamlade och såg film, men vi kom fram till att vi måste hinna ses en gång till innan jag åker, så i morgon har vi planer på att gå på Bränvalls café och ta en fika...

Idag blir det mest att fixa och plocka till i rummet, jag gillar att ha mycket saker runt omkring och framme, men det tycker inte vissa om så jag har fått lite klagomål och därför har jag insett att kanske jag borde..... Städa till litegrann.. :)
Jaja, nu ska jag gå och fortsätta med min städning, (om man nu kan kalla det en riktig städning) :)



Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0