Glad, gladare, gladast!? :)


Jag skuttar omkring på rosa moln och kan inte sluta att le. Jag är så himla glad att jag inte vet vart jag ska göra av med all glädje, jag längtar bara efter att Johan ska komma hem och att jag kan dela den med Honom.
Solen skiner och himlen lyser klar blå och även molnen lyser, med sin frånvaro!
Pluggandet kan börjat gnata igång, och ibland funderar jag: varför läser vi detta? vad är detta bra för? men jag lugnar ner mig och tänker att detta måste vara bra att ha med sig senare, även om det inte kanske helt konkret behövs..
Positivt tänkade är vad 2010 ska gå ut på, att gå omkring och ha en negativ syn på saker och ting och en massa undanflykter blir bara så tråkigt, och förresten, om man går och är negativ och små sur hela tiden kommer det att synas på ens utseende, man får fler rynkor och DET vill man ju verkligen inte vara med om.. HAHA.
2010, blir ett bra år, det tror och känner jag. Eller så är det bara att jag är på så gott humör idag så jag tror att allt är super, och å andra sidan, det är väl inte så fel det heller....!?
Jag älskar mitt liv och alla som ingår i det, alla har vi det tungt och jobbigt ibland, men vad tusan vi har folk omkring oss som gärna ställer upp om man behöver dem, det gäller att kunna lita på andra och på sig själv.

Ensam är stark, men tillsammans är vi mycket starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0