Best day of the Week!


Den bästa dan på veckan, FREEEEDAG! hihi.. så skönt, jag får ha johan heeeela helgen och behöver inte sitta här alldeles själv vilket är toppen toppen toppen!
Sitter här i valet och kvalet om jag ska fara på gymet med johan eller om jag inte ska göra det.. Känner mig jätte trött och sliten så kanske en vilodag? (igen) eller? Åhh, hatar att ha beslutsångest.. Hmm.. Förhoppningsvis ringer han snart och hjälper mig med det beslutet.. OM jag inte far och tränar kan jag lägga lite mer tid på att fixa till mig, vilket är väldigt roligt att göra.. eller OM jag far så blir det lite halvdant fixat.. Vi ska nämligen gå ut och äta! Mycket Mys pys:) Sen vet jag inte vad som händer, och det gör mig inget.. Jag är ett freak som vill planera saker framför, men i helgen vill jag bara vara.. Kom just att tänka på att det är idag en vecka sen jag kom hem, den här tiden förra fredagen satt jag på flygplatsen och väntade på bussen och tyckte att det var som att tiden stannat upp, jag ville bara hem, hem till Johan! Och nu sitter jag hära och vet inte vad jag ska ta mig till i frågan om ska eller inte ska gå och träna med Johan.. Vi kan ju göra det i morgon och på söndag också.. Påtal om träna, jag har bokat in mitt första pass, det är inte förrän på Onsdag men ändå.. Jag ska gå på den nya träningsformen som friskis har startat med, den heter indoor walking.. och verkar vara rätt kul faktiskt..

Jaja, nu ska jag... Jaa jag vet inte vad jag ska men sitta här ska jag i alla fall inte göra..

Byee byee

Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0