Upp över öronen saker att göra..


Jag är nästan klar med mina julklapps inköp, har bara typ två kvar.. Så det känns skönt.. det bästa är att jag suttit här framför datorn och klickat hem dem.. Ingen press bara klick klick klick.. haha.. Sen så hittade jag en klänning på Nelly som jag vill ha mer än allt annat just nu.. Men den har en väldigt djupurringning i ryggen och jag som har stora bröst måste ha bh under, och dessa som de förut har haft, med silikon i ryggen hittar jag ingenstans.. för en sån där freebra hjälper inte mig det minsta... Det känns som att det mesta går emot mig just nu, jag stressar för mycket så när jag är ledig och ska bra koppla av då får jag migrän och blir helt död och vill bara sova.. Och till råga på allt så ska jag hinna städa lägenheten idag för att vi ska ha lussefika ikväll.. Bra timing.. Sen så ska alla julkort skickas senast på onsdag och jag tänkte göra några kort.. Ohh, listan är lång och jag åker till Överkalix på söndag.. Yey..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0