Things becomes just the way they used to be..


Sitter i soffan och kraxar under en filt, rösten är nästan lika bra som den brukar... Men jag som brukar gå omkring och sjunga när jag är själv märker att rösten varken håller och är sämre än vanligt.. Trist..
Nu ska jag bara orka släpa mig ner till brevlådan och titta om vi fått någon post.. Jag hoppas att min bok kommit i brevlådan så jag slipper gå iväg och hämta den.. Haha.. Jag låter en aningen lat men saken är den att vi haft ett hejdundrande snöoväder här och nu har vi massvis med snö som ligger på vägen där man ska gå och jag vill helst inte bli blöt om fötterna så att jag blir mer sjuk.. Haha..
Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker uppåt med tåget, jag hoppas på att det inte blir några förseningar eller att tåget åker av rälset eller något annat.. Så måndag den 20 december ska tåget enligt beräknad tid stanna i luleå 11:03.. Då kommer förhoppniingsvis Vicky stå där och vinka och se väldigt glad ut :) det ska bli så roligt att få träffa alla, jag har ju trots allt inte sett dem sen den 20:e augusti så det blir 4 månader exakt.. Då blir allt som det brukar vara, huset fullt med ungar och en massa hundar och en massa skratt.. Skillnaden är väl bara att vi nu är äldre och inte är ungar längre, eller jag kan bara prata för mig själv när det gäller det :) Och få träffa mamma och pappa som har saknat mig så mycket, vi pratas vid dagligen men det är ändå inte samma sak som att ses.. Så den här julresan upp till norrland kommer att bli riktigt rolig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0