Seemed like an impossibility


Hockeyn gick bra, Borås Hockey vann med 4-2 som tur var annars hade jag blivit väldigt förbannad.. Men sen fick vi vänta i evigheter på bussen. Det är så jävla typiskt att de börjar gå mindre när man som mest behöver dem.. Så efter att ha varit ute och  frysit kom vi oss änligen hem och slog igång TVn där de sa att de skulle komma typ 20 cm snö och nästan regna på västkusten. Just då kändes det som en omöjlighet att det skulle komma något regn.. Men snön den vräker ner utanför och det är inte mer än -2 grader..
Min röst har fått sota för att jag var ute där i kylan och frös, har inte mycket kvar av den än en massa krax..
Nu måste jag gå och få något i magen sen så ska jag tvätta min kofta och sängkläderna i min säng.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0