Röd hårspray färg och flätor..

Mickis är verkligen söt, hon viskade åt mamma igår kväll när hon skulle sova: Mamma, Veronica kan väl få skjutsa mig till dagis i morgon? Och så blev det också... Vi tog på den nya fina klänningen som jag köpt, flätade håret och satte spray röd färg i en slinga i håret, hon ska ju ha som mamma har... Sen bar det av till dagis där hon skulle visa upp mig, att jag nu har kommit "hem".. Tidigare i bilen innan vi kommit fram frågade hon mig om jag inte kunde komma och jobba på hennes dagis någon gång.. Och jag svarade att vi får se, kanske jag kommer någon gång.. Hon är så söt!! Så nu är hon på dagis och har julfest, sen blir det jullov, det är ju bara tre dagar kvar till julafton som hon sa till sin fröken och visade upp tre fingrar..



Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, finns det färgad hårspray? Det visste inte jag. Själv är jag beroende av att använda hårspray, haha. jag kan inte leva utan det!

2010-12-28 @ 20:36:30
URL: http://www.hårspray.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0