Red head

Är jätte sugen på att bli red head nu! Vicky och jag satt och tittade på en massa bilder från när jag var röd hårig och jag måste säga att jag var riktigt snygg då! gillade färgen väldigt mycket faktiskt.. Sitter och tittar på inpackningar på Lyko.se.. Vicky, vilken passar bäst? och ska jag göra det intensiv rött eller koppar rött? Hmm.. känns fint båda två faktiskt.. http://www.lyko.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi
Nu har jag packat det mesta, finns lite småplock att ta itu med, men det hinns i morgon, jag åker ju inte förrän klockan 19:56 enligt tid tabellen.. Förhoppnings vis så går min resa smärtfritt, men man ska ju inte hoppas på för mycket kan jag ju säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0