One way or an other


Så.. Nu var tvätten avklarad.. eller? Nja, inte riktigt jag har fortfarande kvar att vika den och sen så hann jag inte tvätta det sista plus att jag hade tänkt byta sängkläder i sängen.. Så ny tvättid är bokad.. YEy.. Men det är skönt att veta att det mesta är avklarat..
Har jobbat idag också, till klockan två och det gick bra. var trött och snorig och hängig.. Men det ger pengar :) får tänka från den positiva sidan så går allt lite lättare. Fick jobb i morgon också, 8:30-16:30. en bra arbetsdag det med :)
Julklapparna jag beställde i söndagskväll har nu kommit! Snabb leverans måste  jag ju säga.. Vilket är mycket bra med tanke på att jag är lite väl sent ute.. Men böckerna som jag beställde, eller boken rättare sagt är jag lite orolig över, jag beställde den igår, så jag hoppas bara att den hinner komma till på fredag, hoppas hoppas!
Jag sitter och äter vitlöksklyftor, enligt Vicky ska det tydligen vara bra när man är förkyld.. Men jag visste inte vilken sort jag skulle köpa så jag tog dem som låg i chilimarinad.. De var faktiskt inte så dumma som jag trodde.. hade bunkrat upp med vatten i försäkerhetsskull..
Nu ska jag strax börja med middagen, vi bestämde att det skulle bli köttfärssås och spagetti, Nu kan Johan räkna med att den blir stark för ut ska basillerna på ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0