No regrets just a lot of happy memories

Nu har jag varit här i en vecka utan att skriva något.. Men jag har helt enkelt haft fullt upp med att umgås med min familj.. Men nu skriver jag i alla fall i all hast.. Har fjärilar magen inför mitt Och min Älskade bästa vän Vickys äventyr i April! Nu är allt fixat och klart och jag kan knappt bärga mig!
Julen har varit toppen, mycket god mat och en massa skratt.. Det enda jag saknar är Johan, men snart får jag träffa honom!!! Juldagen jaa, hur var den egentligen? Rolig som tusan fram tills de som vanligt blir förstört av vissa som ser till så att hela stället stängs mycket tidigare än vad som var bestämt.. Saken är den att det hade kunnat skötts på ett snyggare och bättre sätt men men.. det är inte jag som är samhällets väktare och som ska hålla ordning.. Men bortsett från det hade vi en super kväll! Skratt och skratt och mera skratt.. Vi har alltid så roligt när vi är tillsammans! Jag ångrar inget jag gjort eller sagt, man får istället ångra det man inte gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0