Lots of action and happenings


Efter att ha väntat i vad som känns som flera veckor på att det nyaste avsnittet av Vampire Diaries ska komma ut på Webben, så har det äntligen gjort det och jag har suttit och tittat med varje muskel i kroppen på helspän! -Älskar verkligen den serien! Ikväll blir det Bio, jag har lyckats övertla Johan att följa med mig På Harry Potter och dödsrelikerna del 1, vilket inte var det lättaste för han hade den förra filmupplevelsen färsk i minnet, han råkades nämligen somna under filmen.. Inte helt okej tycker jag som verkligen gillar de filmerna, men vad hjälper det om han tycker att de är så tråkiga att man kan somna..?! haha..



Jag tror att denna filmen kommer att vara extremt spännande, och om jag känner mig själv rätt kommer jag nog att krama Johans hand ganska hårt ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0