Let it snow let it snow let it snow

Det bara snöar och snöar, jag har nog sopat bron minst 4 gånger idag och det har ännu inte slutat snöa.. Dennis är inne på sitt andra varv att skotta gården, så ja det kommer en hel del snö idag.. Men hellre det än jätte kallt, de har visserligen lovat det tills i morgon men jag hoppas ju inte på det.. Det är så mysigt när det snöar så för mig gör det inget, det förhöjer julkänslan ytterligare.. :)
Nu har vi fått i oss lite mat, hemma gjord friskoburgare med friterad pommes.. Mums! Och nu väntar jag på att mina andra syskon ska börja droppa in här snart.. hade tänkt och lägga upp någon fin bild på det fina vinterlandskapet men har inte blivit att jag fotat något än så det får jag skjuta upp tills i morgon :)
Idag är det bara tre dagar kvar till julafton, alltså vart tar alla dagar vägen? jag hänger verkligen inte med i svängarna utan känner mig bara smått förvirrad och som att jag står vidsidan om och tittar på.. Men hur som helst så älskar jag julen och allt som hör till.. Men längtan till April är stor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0