Last weekend


Förlåt att jag inte har skrivit något på hela vecka, jag har jobbat och stått i och inte orkat då.. Förlåt!

Helgen var super, kunde tusan inte ha varit bättre, eller jooo.. Om Vicky hade stannat en dag eller två till hade jag verkligen inte klagat.. Men vi har i alla fall haft super :)
På torsdag när jag var och mötte henne vid flyget skynda hon sig och ge mig min present som hon pratat om garn länge, jag kunde aldrig ana att den skulle vara så fin som den var, och hur dyr som helst.. Men jag älskar det, ett armband från Thomas Sabo med en jätte fin berlock av samma märke.. får lägga upp en bild senare så att alla kan förstå vad jag pratar om :)
Sen på när vi kom hem slängde vi ihop taccos och surrade hela kvällen och enda långt in på natten, halv tre på morgon sa vi att nu måste vi sova och sen somnade vi direkt typ.. Det för mig tillbaka till forna tider då sömn knappt existerade.. Sen fredag var det Shopping på schemat, i Göteborg till och med.. Så vi åkte buss dit och sprang runt i nordstan nästan hela dan.. När det började skymma ute så åkte vi till Lisebergs julmarknad, och det var så fint och så mysigt och så förskräckligt kallt så vi trodde vi skulle frysa ihjäl.. Roligt hade vi i alla fall! Bilder kommer senare :)
När vi väl kom hem från Göteborg hade vi "spa kväll" här hemma.. vi färgade mitt hår och ögonbryn, satte lösnaglar, läste tidningar och sen på lördag morgon tog vi ansiktsmask eftersom vi var rädda för att vi skulle somna med dem på på fredagkvällen..
Lördagen spenderade vi ute på knalleland, blev att gå i lite fler affärer och sen avslutade vi med att gå till Thai silk och äta en tidig middag.. Kvällen, jaa den kvällen kommer jag aldrig att glömma:) vi hade väldigt roligt, mycket musik och massor med skratt, jaa det är nog en bra beskrivning av den kvällen :)
Söndagen var ju lite jobbigare då, lite halv dåliga var vi hela bunten plus att Vicky skulle åka hem. det kändes ju inte så himla kul.. men helgen hade varit underbar så det kändes helt okej att hon åkte, det är ju nu i dag bara 17 dagar tills vi ses typ:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0