I wonder how it gonna happened


Ännu en tur på stan som resulterat i att jag kommit hem tomhänt, förrutom det där mjölkpaketet som jag köpte... Jag vet inte varför jag inte hittar några julklappar? Omotiverad? Fantasilös? Hmm, det är nog lite av båda.. Jag måste helt enkelt hitta tillbaka till min julklapps köpar anda... Hur nu det ska gå.
Jag sitter och väntar på att Johan ska komma hem från frissan, känner mig lite stressad med tanke på att vi ska vara på "jul kör konsert" klockan 19.00! Oohh, blir väl att få stressa i sig maten som vanligt. Jaja, hoppas att den är bra så att det är värt stressen :)
Nu ska jag gå och bättra på mitt smink och göra mig helt färdig så jag behöver oroa mig över det senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0