Christmas presents?


jag känner ingen hysteri än, men om jag känner mig rätt så kommer den snart.. Som ni kanske förstår så är det Julen och Julklappsinköpen som bekymrar mig, jag älskar julen men det är så otroligt svårt att veta vad man ska köpa till vem, Mickis och Viktorias julklappar är klara, behöver bara slå in dem i fina paket så är det helt klart. Men så har jag fortfarande Josefine, Rikard och min älskade pojkvän Johan kvar.. Vad köper man till sin pojkvän som inte önskar sig något annat än Kalsonger i julklapp? Känns inte så kul att ge något sånt.. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. De två först nämnda, Josefine och Rikard är enklare bara jag hittar de saker jag tänkt ut. Men Johan, jaaa han är lite svår. Får fundera lite till helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0