April feels so far away..

Sista dagen hemma i flickrummet, tåget går 20:09 ikväll.. Känns overkligt att tiden har gått så här fort! Helt sjukt!
Jag både längtar hem och bävar för att åka, nu vet jag inte när jag nästa gång får se alla.. Min familj, min lilla mormor, och min fantastiska bästa vän som lyser upp min tillvaro när den är som mörkast.. Igår hade vi det riktigt mysigt tillsammans i det kalla Luleå, vi var ute på stan och tittade i affärer, hem en sväng och surrade och var på datorn precis som vi brukar. sen ut i kylan igen för att gå och äta.. Vi hade helt enkelt en toppen dag, som vi avslutade med att titta på en sjukt äcklig film som jag redan glömt namnet på, men jag kan inte rekommendera den till de som är lite som jag, extremt mörkrädda och svaga nerver.. fyy så hemsk den var.. men vi pratade bort det ganska fort.. Sen följde Vicky mig till bussen där vi kramade om varandra och sa hej då.. På bussen så fick jag hålla mig för att inte bli ledsen, det är så länge kvar tills i april!! Hur ska jag klara mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0