A bit of a geek


Nu har Mai varit här på besök, alltid lika roligt att ses :) Vi bara satt vid köksbordet och pratade, drack tea och åt lussekatter.. MUMS. Väldigt trevligt..

Och snart ska jag gå ut till Bussen och åka ner till maxi och möta upp Johan, jag tänkte skicka tillbaka ett packet och så ville han köpa något till filmen vi ska se ikväll. Eftersom vi såg Harry Potter i fredags på Bio blev Johan lite sugen att se de andra (han har bara sett ettan, sexan och sjuan). Så igår kollade vi på den andra, Hemligheternas kammare och ikväll blir det Fången från Azkaban. Hihi.. jag är en liten Harry Potter nörd så för mig gör det inget att se filmerna än en gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0