It's sucks!


Det suger att vakna upp på morgonen och ha sån huvudvärk så att det bara bankar bakom ögonen = MIGRÄN.. Det behöver jag verkligen inte just nu, har känt mig lite halvdålig sen i Söndags och igår var jag tvungen att gå och lägga mig för att jag frös så hemskt... Så jag hade varit väldigt tacksam om jag hade varit fri från den här skiten när jag vaknade men ICKET!

Jag hade jätte gärna gått ut men det blåser och regnar om vartannat och man vill ju inte att det ska bli värre än vad det redan är..

Nu ska jag försöka fixa till här, började packa upp från min resväska igår, men har fortfarande lite kvar att göra.. och så ligger det ju en annan väska här på golvet i vardagsrummet och skräpar (den har legat där i typ 2 veckor).. Säger inget mer, men jag får snart spunk för att den inte är uppackad och bortplockad..


Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0