Ice-Cream


Vilken lugn och skön helg det har varit, bara jag och Johan.. Det har nästan känts som att tiden stått stilla, men det har den ju inte.. Vädret har varit jätte bra, särskilt idag då det nästan har varit 25 grader varmt i solen, men man får passa sig så att man inte klär sig för lite..
Mina halsmandlar bestämde sig på fredag kväll för att växa och bli stora som valnötter typ och göra väldigt ont.. Det har inte blivit mycket sömn eftersom det samlas så mycket släm som jag knappt får svalt, och det är lite panikartat känner jag.. Har nu planer på att boka en tid hos läkaren och kolla upp om jag kanske skulle få operera bort dem, men jag är inte så pigg på sjukhus direkt så jag får väl se hur det blir med den saken.. Jag vet ju att det skulle behövas..


Nu till något mycket roligare
, jag har testat två av årets nya glassar, Magnum Temptation fruit och Magnum gold?!

"Magnum Temptation Fruit" med tranbär och skogsbärssås
tillsammans med vaniljglass och chokladöverdrag
.

Väldigt god glass om man frågar mig, och den kändes inte så där sliskig som glass ibland kan kännas..


"Magnum Gold" med kolasås och vaniljglass, ett guldöverdrag med underton av vanlig choklad och en aning smak av medelhavssalt..

Neej, denna glass var däremot inte god. Den var nästan äcklig, men då är jag ju också ganska kräsen. Den glassen kommer jag inte att köpa igen, det lovar jag..
Johan gillade den i alla fall, så smaken den är verkligen som baken, delad.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Brorsan har rätt: Magnum Gold är god! Jag åt tre stycken när jag var i Sverige... Hehe... :o)

2010-04-12 @ 18:28:33
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0