The worlds cutest?


Nyvaken och nyuppstigen.. Ställde klockan på ringning klockan 08:00, men kände mig alldeles för död för att orka upp då, så jag somnade om.. Men det kanske jag inte skulle ha gjort, vaknade nu med huvudvärk och det är ju inte så skönt.. Men men.. Jag har legat och gosat in mig i Johans täcke och kudde hela natten så alla sängkläder ligger på¨ena sängen:).. Haha..


Neeej, Nu behöver jag lite mat i magen känner jag, och sen har jag ju praktik idag, klockan 12:45 börjar jag så jag tänkte kanske hinna med att handla lite innan.. Hur jag nu ska hinna med det är ju en annan fråga... Hmm..

Jag har ju världens sötaste lilla syster, eller hur!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0