Over and over again...



Jag sitter och har igång Twilight samtidigt som jag pysslar med annat.. Jag kan bara inte förstå hur jag kan se den om och om igen, jag får alltid en känsla av lugn när jag ser den.. Jag reser till en annan värld och uppsluts av den så totalt så jag saknar den när den är slut...

Anyway så tycker jag att det är trist att var hemma själv, inte just för att det är tråkigt och så för det är det ju, men huset blir typ 2 grader kallare än när Johan är hemma, och lilla jag fryser ganska mycket så en filt tillhör min dagliga utstyrsel typ.. Den hänger med mig när jag går runt och plockar i lägenheten och hela dagen tills Johan kommer hem..




Jag och min filt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0