Nilsons Shoes


Hade hoppats på en toppenhelg med massor av sol och värme men icket, det har varit det absolut motsatta! Det har blåst, varit mulet och grått och kallt.. Usch, nej jag ville bara dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen.. Men på något konstigt sätt kravlade jag mig upp ur sängen och vi har till och med varit ut På Knalleland, men det var mest för att Johan inte har satt sin fot utanför dörren sen i torsdags, eftersom han blivit förkyld.. Stackaren..

Tänkte berätta för dem som är intresserade att jag har nu hittat mina gladiator sandaler, efter en massa sökande på flera flera olika internet sidor så hittade jag dem äntligen, faktiskt på ett ställe där jag aldrig tidigare har hittat något som jag vill ha så smått förvånad är jag.. -Nilsons shoes!!
Så till veckan dimper de ner i brevlådan, så jag väntar spänt och hoppas att de är lika fina som jag föreställt mig, och att det passar! hoppas! Jag lägger upp bilder senare när jag fått dem..

Ikväll blir det att Kolla Millenium på ettan, det är så gott när de visar såna bra filmer på kanaler som inte har reklamavbrott under tiden som filmer och TV program visas.. det gillas mycket! Hur som helst så visas det första avsnittet av tredje och sista filmen ikväll.. Blir mycket spännande att se om denna håller måttet med de två tidigare :)

Måste gå nu, ha det gott!




Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0