In a need of a change


Jag vill fixa mitt hår! Jag har ca 5 cm utväxt men jag har inte orkat bry mig så hårt när jag inte riktigt har vetat hur jag vill ha det.. Men nu känns det som att det är dags att ta tag i det! Jag är lite sugen på att ta tillbaka min gamla hårfärg, eller kanske inte riktigt men något åt det hållet i alla fall, men då måste jag börja bleka och blondera det och det är något som jag absolut inte vill göra! Så, hur bär jag mig åt? Hur ska jag göra om jag inte vill blondera det, men ändå kanske få det lite ljusare? Johan säger: Färga det svart bara.. Men det vill jag inte heller, för då blir det ännu svårare att ändra det om jag vill göra det någon gång senare (och som jag mest troligt kommer vilja göra). Jag är i stort behov av tips från mer erfarna, så det skulle vara väldigt snällt om någon kunde hjälpa mig lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0