Honey, I'm Home!!


But where are you?? Nuu är jag äntligen hemma! Hemma i Borås!
Men det var en tom lägenhet jag kom hem till, för Johan är fortfarande i Marocko och glassar på :) Hoppas han har det bra, har inte hört från honom på en vecka nu...
efter flera timmars resande idag så är jag äntligen hemma, vi började med att åka från Överkalix strax före halvtio på morgon, till kalix där jag senare åkte ifrån till luleå... Sen har jag hunnit vara på två olika flygplan, och väntat och väntat på flygbussen som skulle ta mig till stan.. Och nu är jag här.. Göttan liksom! :) hihi..

Men jag saknar de små liven på Gyljen också.. speciellt en som börjar på M och slutar på A :) Och så alla andra så klart.. Och Vicky, henne får vi inte glömma!! :)

Kvällen tänker jag spendera framför TVn och mest troligt ska jag nog se mitt älskade Twilight, New Moon :) hihi..

Ha det gott!!





Tjiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0