High music and scrubbing..


Jag hade tänkt att städa nu när jag kom hem, men det kände jag att det orkar jag inte just nu, tar kanske toan lite senare men jag får ta hela lägenheten i morgon bitti när Johan har åkt till jobbet.
Detta var min sista dag på Ungdomsboendet idag, det känns lite trist och så, men det är ju så nära så ett besök någon gång ibland.. På måndag börjar den andra praktiken och det ska bli spännande.. Men nu är det "helg" och fokus på annat :)
Förövrigt sitter jag på www.HM.com/se och tittar på lite kläder som jag "behöver" (läs:måste ha!!)..

Jag har ett problem, jag har ett behov av att baka, och jag vet nog vad det beror på.. Hmm, ibland är det bara för jobbigt att vara tjej...


Neeej, men kanske jag skulle gå och ta i tu med toan nu då så att det blir gjort någon gång idag.. Johan kommer hem på två timmar så jag borde vara färdig tills dess.. Nu slår jag igång musik och skrubbar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0