Summering...


Lördagen (läs:Igår)
var väldigt trevlig.. Vi gick upp tidigt för att komma oss ut på stan till när affärerna öppnade, vi strosade runt och bara njöt av det fina vädret, vi handlade lite prylar och annat små jox.. Vi bokade platser för att gå och se bio klockan 14:30.. Harry Potter och halvblodsprinsen.. och den var ganska bra, med tanke på hur mycket grejer som händer i böckerna fick de med en hel del bra händelser, men det fanns självklart saker som fattades, om man frågar mig som läst böckerna och är tokig i dem.. Jag kan säga så här, sista boken ville jag inte ens att den skulle ta slut för jag visste att det kommer inga fler.. i alla fall, vi var och käkade lunch innan bion, på en sushi restaurange där de även serverade thaibuffé så jag behövde inte oroa mig för att behöva äta sushi.. Men, maten var lite av en besvikelse. Men men, man kan ju inte få allt här i världen.. Efter Bion skyndade vi oss hem för att fixa i ordning oss till Middagen som Eve skulle ha, hon bor i och försig bara en trappa upp men ändå! Haha.. Maten, som bestod av en grekisk pytt i panna, med kyckling och allt möjligt i vara super god.. Sen så kan ju inte ett gottetroll som jag klaga på efterrätten, hon hade egen plockade jordgubbar, hallon och hjortron och glass till.. sen så hade hon gjort en äpplepaj (som de kallar det här i borås) och den var ju så klart super god!! efter maten blev det spel och en massa skratt, och lite klumpeduns Veronica tag men det tänker jag inte tala om vad det handlade om.. HAHA..

Idag har det varit bra också, vi har varit på knalleland och letat gardiner, vilket vi också hittade till slut så det kändes som en stor lättnad.. :) en sak avklarad i alla fall:D
På vägen hem stannade vi till på ICA Maxi och handlade.. Och där, där hittade vi de tea muggarna som jag ville ha! Vi har i princip gått och letat hela dan efter dem och så hittade vi dem i mat affären som bara ligger ca en kilometer från där vi bor, helt super!! Haha..

Neee, nu ska jag gå och goa om min prins som står i köket och lagar middag:)

Ha det bra!

Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0