tidig morgon..


Började tidigt på morgon med att tvätta kläder.. Klockan sju, och det kändes väldigt tungt att gå upp då, för jag brukar sova ungefär en timme längre men men, vi var i krisläge kläderna började ta slut och man kan ju inte vandra omkring naken heller.. Haha.. Så jag har nu tvättat en massa, de sista hänger på tork i torkskåpet..
Idag ska jag dra iväg till Johans Jobb och sola lite, jag var där på besök igår och nu ska jag dit idag igen:) Hihi..
Och nu kanske jag kan få lite vänner, det är ju lite jobbigt att typ inte ha någon att prata med och så.. eller nog har jag de jag kan prata med, men de är ju inte här, Ewa är i Överkalix, och Vicky är i Spanien.. Så..
Jaja, nu ska jag gå, ska försöka ringa till Vicky om hon nu svarar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0