Spöktimmen


Det börjar vara dags att krypa i säng alldeles strax, men inte riktigt än...
Jag glömde berätta att jag har hittat en ny  vinter jacka i lördags, har inte köpt den men spanat in den, det är en brun eller röd parkas från Intersport, super snygg är den men tyvärr kan jag inte hitta någon bild, än.. Det är ju trots allt bara början på september än och det är bara i början på hösten.. Medans det har börjat bli kallt på nätterna uppe i norr hos mamma och pappa.. Pappa sa att det hade varit -2 grader i morse då han steg upp.. Bruuu låter ut riktigt kyligt det..
Jaja, nu ska jag gå och börja göra min klar för sängen, klockan är ju trots allt en halv timme till midnatt och jag vill ju vara uppe här ensammen i lägenheten när vi börjar närma oss spöktimmen:P Haha..!!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0