skutta upp på cykeln


Måndag är den sämsta dagen på hela veckan, det borde vara vetenskapligt bevisat tycker jag.. Man går ju som i koma och får inte riktigt gjort så mycket, men i morgon är det tisdag och det känns betydligt mycket bättre..
Johan ringde för ett tag sen... "Hjärtat du ska få ett recept av mig.... (jag log för mig själv, han vill att jag bakar, vilket jag gör ganska ofta men det är för att det är så roligt.) Hallongrottor vill jag ha.... Har vi allt hemma? Men det hade vi inte så han bad snällt att jag skulle skutta upp på cykeln och fara till MAXI och köpa det vi saknade..."
Nu ska jag strax fara och möta honom på stan, han har fått nys om att fiske affären har rea så han måste bara dit och kolla!Haha.. I morgon ska jag nog köpa en vinter jacka, kommun anställda här i borås får 20% rabatt på intersport och älsklingen har sagt att han kan fixa mig den där jackan om jag vill ha den, jag är ju inte den rikaste så alla rabatter är välkomna! :):):) Hihi, garn fin är den.. Det enda som talar mot det är om den finns i rätt storlek och färg... Hoppas hoppas hoppas!
Nu måste jag gå, bussen går på ca 15 minuter...

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja, jag håller med dig om att måndag är sämst.

2009-09-28 @ 21:18:11
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0