Shopping i Göteborg och problem av det större slaget...


Gårdagens resa till Göteborg var jätte härlig.. Det enda minus jag kan ge är att det var ganska kallt och att vi åkte ganska tidigt.. Men annars var det super! Och sällskapet var super, det var Johan och jag och vi hade det myysigt heeela dagen:)
Och självklart hittade jag en heldel kläder, köpte en träningströja på Team Sportia, av märket Röhnisch rosa och svart och super skön till på köpet.. sen så var vi på rut mfl, JAG ÄLSKAR DEN AFFÄREN! Och där hittade jag ett par super fina jeans, och två på leggings, ett par svarta och ett par cerise rosa glittriga! De var jätte fina.. Älskar dem! Sen var vi in på Gina Tricot, och där hittar man alltid något, men jag köpte bara ett långt lila linne, super snyggt till de svarta leggingsen.. Kan kanske ha de på Freddes fest som är nästa helg..!? :)
Jag hittade även ett par  super fina skor, men jag höll mig från att köpa dem, de var ett par vita nike skor.. Men vi har ju faktiskt Euro sko här så kanske jag ändrar mig och går dit och köper dem.. Haha..

Nu ett problem, jag vill fäga håret, men har aldrig gjort det själv tidigare och det känns väldigt omständigt och svårt... Och jag vill verkligen göra det, har velat det hur länge som helst nu och jag vet inte hur jag ska bära mig åt...... Åhhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0