Neej, det gör jag inte...


Jag har varit jätte trött idag, jag vet som inte varför men har varit det i alla fall..
Har just tagit ut den sista plåten med Wienerbröd från ugnen, och jag kan bara säga att de var
SUPER GODA!!! Hoho.. Och johan ringde för en stund sen och sa: Jag vet att du bakar bullar (för jag sa igår att jag ska nog ta och göra det men...) och jag sa: neej, det gör jag inte... Så höll vi på en stund tills han sa, men jag hör ju att du bankar och låter där så något gör du ju... :) haha.. Gulle plutten min..

Nu måste jag skynda mig att göra färdigt, vi ska ses halv fyra utanför ICA maxi och jag ska gå dit så det är bara att rappa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0