En påse karra


Har tillbringat den senaste timmen med att promenara hem från MAXI med en påse karra i min väska.. Sen har jag suttit här i soffan och smaskat på lite godis och surfat runt på datorn och snart kommer Johan hem och då ska vi kolla IDOL.. Jag börjar längta till Fredags finalerna, det betyder att man bara har en idol kväll i veckan, istället för som det är nu, fyra..Plus, för de som vill repriserna på söndagarna... Haha.. Det jag menar är att man får tid till annat på kvällarna kring åtta istället för att man ska känna sig tvungen (så där tvångsmässigt tvungen) att kolla på IDOL...
Lönen kommer i morgon, Jippi!! Kul kul.. Och det blir Göteborg på Lördag och det ska bli roligt, var där i våras och blev helt tagen av hur fint det var, så det kommer nog att vara minst lika fint nu på hösten :) Hihi.

Neej, nu ska jag kolla på 2½ men på 3:an tills IDOL börjar på 4:an:)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0