Brutet löfte


Igår bröt vi vårt löfte som vi kom överrens på söndag om.. Innan idol började så skyndade vi ner till Statoil och köpte godis, och det hade vi lovat varandra att inte göra förrän till helgen, och igår var det bara tisdag.. Så det gick gick det med det löftet.. Jag försökte att stå emot, men, det gick igen bra  alls..Johan var allt för övertygande.. Jaja, inte mycket att göra åt nu..
Igår hade vi dåligt väder, och det verkar bli likadant idag med... Åhh, det är så kallt och trist när det ska regna och blåsa hela tiden.. Jag hoppas på att få mig en promenad sen ikväll i alla fall, johan ska på gymmet och då kan jag promenera med honom dit...
Jag funderar om jag ska gå ner i tvättstugan och boka en tvätt tid, det börjar vara dags, idag är det exakt en vecka sen jag tvättade sist.

Jaja, på dagens agenda står det följande:
*Plugga!
*Fixa tilll här hemma.
*Laga mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0