Besök....


Jag tycker att jag har hunnit med en heldel idag ändå.. Med tanke på att jag har sovit lite längre än vanligt... Hihi.. Har ätit frukost så där lagomt vid tio sen så tog det en liten stund att fixa till mig och få på lite kläder, för idag hade jag planerat in att jag skulle hinna förbi till Badhusgatan (min gamla praktikplats) för ett litet besök... Och till Stadsbiblioteket som jag TYP inte visste vart det låg, bara vid en skola det var det enda jag hade att gå efter men det var inte så svårt att hitta när man väl var där.. Besöket på badhusgatan var jätte roligt, de boende och de som jobbar där blev jätte glada och förvånade över att se mig, och det var super kul att se dem efter ett halv år.. Jag ska försöka få jobba lite, ska skicka in intresse anmälan till en personalpool så då får vi se hur det blir med det.. Hoppas på det bästa att jag kanske får jobba någon gång ibland :)
Sen på biblioteket var det lite trixit, sprang där mellan hyllorna innan jag hittade de böcker jag letade efter.. Och stackars kvinna som jag gick och frågade hela tiden, hon tyckte säkert att jag var bara jobbig.. Haha..
Nu är jag i alla fall hemma, sitter i soffan och funderar på att dra igång och röja upp här lite, inte för att det är stökigt eller så, men det kan vara skönt att få  undan lite.. Maten blir inte förrän senare, har för mig att Johan sa något om att jobba längre idag... Hmm, jaja jag ser ju när han kommer..


Måste gå nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0