Tjurig?


Gympasset igår var rätt okej, men jag hatar att gå på gymmet, jag känner mig så grymt dålig och så känns det som att alla stirrar på en.. Är ju låååångt ifrån lika stark som johan är, så då känner jag mog ännu sämre.. Han tycker att det är jätte kul att jag följer med och vill träna med honom, och att han får lära mig en massa olika övningar.. Men jag är hopplös, jag blir jätte sur när jag inte kan, när jag gör fel för jag är grymt tävlingsinriktad, och jag ska kunna allt på en gång, på första försöket, detta låter ju lite bissart men det är så.

Igår var det säsongspremiär för Ugly Betty, jag vet inte varför jag gillar det så mycket men jag gör det.. (för Johan var det pest och Kolera).. Det är något oskyldigt och ärligt med henne som inte går att beskriva, och så är det ju så kul när hon gör bort sig..

Nu står det på schemat för resten av dagen:
*Tvätta (ett ton) kläder
*Plugga
* Fara på pass med Kristin kl 16-17..
*Hem och äta middag med Johan
* Mysa ner mig i soffan med Johan resten av kvällen..


Måste kila nu..

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0