Sjukdom påväg?


Jag vet inte, men jag känner mig lite hängig, har ganska ont i huvudet och jag tror nästan att jag har feber, jag svettas och fryser om vartannat.. Och jag som har lovat Johan att jag ska komma och träna med honom.. Ojoj, jaja.. Har jag lovat så har jag finns inget att göra åt det.. Får ta det väääligt lugnt så att det inte blir värre..
Och vi som tänkt åka till göteborg i morgon och hälsa på matilda.. Men vi får se hur det blir med det då..
Fan att det ska bli så här just idag, på fredag när vi ska få helg och allt! Gaaaah! Nu vill jag bara krypa ner under täcket och somna ett tag..

One done, tree to go.. Förresten, jag har en kurs helt klaar! Det känns grymt skönt.. Nu har jag bara tre kvar att ta itu med.. Men inte idag, jag orkar inte..

Nu går jag och vilar på sängen en stund..

Tjiing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0