Seg och trist söndag


Denna söndag har varit trist och seg.. Har gått i min PJ halva dan och vi har legat i soffan och myst framför TVn låter kanske som det sorgligaste men det var super sköönt och jag känner i kroppen att jag håller på att bli bättre men jag har inte så mycket ork.. Men men.
Vi har även hunnit med att städa igenom hela lägenheten, det känns rätt skönt när det är rent och fint, men det är ju såå himla tråkigt! annars skulle det gå hur lätt som helst, men när man är två om det så går det ju så mycket fortare;) Vi ska strax knalla iväg till Maxi och handla lite, men johan är i telefonen med sina föräldrar så det lär dröja ett tag innan vi kommer oss iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0