Nu är det som det ska vara...


Nu kan jag med ett leende meddela att internet fungerar som det ska.. Jag kan konstatera att det hjälpte att vara lite ond och aggressiv.. Haha..
Och jag har äntligen fått det mail som jag gått och väntat på så nu återstår bara en liten sak för att jag ska vara helt nöjd.. Men jag får nog vänta lite innan det händer något, förhoppningsvis så händer det idag eller så i morgon.. Hoppas snart snart snart..

Idag ska jag med Johan på gymet så då får jag mig en promenad före och efter gym passet! NICE! Jag ska träna axlar idag, Johan och jag har konstaterat att jag har brosk i dem, (fan fan fan) så jag kommer att få autros (eller hur det nu stavas) när jag blir gammal och grå, och det innebär att jag kommer ha väldigt ont i mina axlar.. Jag hade hoppats på att det går att göra något åt.. Men det vet jag inte om det gör.. Jag får helt enkelt träna och försöka hålla igång så får vi se vad som händer.. Johan erbjöd sig att köra lite akupunktur, men jag vet inte om jag törs.. Haha.

NU ska jag återgå till att plugga, skulle vara skönt att vila en stund för jag känner mig trött men jag tror inte det..


Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0