Min underbara mormor


Mitt närminne räcker inte särskilt långt idag, jag kommer på en sak som jag ska göra och så gör jag en snabb grej där emellan sen kommer jag inte ihåg vad det var..! Det är så sjukt.. haha.. Jag som i vanliga fall minns ALLT! jag är som en uppslags bok när det gäller sånt men nu idag har mitt minne lagt sig på lat sidan eller något liknande. Jag hatar att vara ensam, jag vill att Johan ska komma hem, hem till mig!

Jag försöker plugga med det går inge vidare, kanske det beror på att jag inte har ätit någon lunch, eller så beror det på att jag har mycket i huvudet som snurrar i tankebanan..

Jag är i alla fall glad för en sak, min underbara Mormor ringde, hon har fått komma hem efter att hon har varit tvungen att åka in til VC, och jag har varit så orolig.. Min mormor, det får inte hända henne något, det får det bara inte göra.. Så nu behöver jag inte oroa mig så mycket, hon är hemma!! Men det är en envis och lite tjurig mormor jag har, hon hade hållit på och dammsugit när hon vet att hon måste ta det lugnt..
Jaja, lilla mormor <3

Nu ska jag återgå till att försöka plugga, ska ta och måla om naglarna också, färgen börjar försvinna och det är så fult..

Hihi..
Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0