Migrän..


Fan vilken dag detta är! Jag trodde jag skulle dö på morgon när jag vaknade jag hade så sjukt ont i huvudet så jag knappt kunde hålla upp ögonen, det tryckte och bultade bakom högra ögat.. Så jag tog mig två panodil och kröp i ner i sängen och somnade efter en stund om.. Sen när jag officiellt steg upp så hade jag fortfarande ont, men inte alls lika mycket.. men jag känner att det är påväg tillbaka nu.. Mammsen och pappsen tror att jag har någon slags migrän.. det har jag misstänkt många gånger men nu känner jag mig nästan övertygad om det..
Ska snart promenera till Gymet och träna med min Älskling, fast jag har migrän..

Jag var på stan tidigare idag, jag tänkte att det kanske hjälper med friskluft..
Självklart handlade jag en del, en ny klocka, en rosa super fin! En rosa halsduk, ett par rosa vantar, och ett förkläde till då jag lagar mat och bakar, jag är världens bästa på att smutsa och grisa när jag är i farten i köket :)

Nu ska jag gå och göra mig färdig för att bara hoppa i ytterkläderna sen
:)


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0