Jag har klippt mig idag!


Vilken dag det här har varit, vaknade av att jag inte hade migrän längre (JIPPI!) men det sjuka var att jag har inget minne av att jag har märkt att Johan kom och lade sig igår kväll.. Jaja, huvudsaken är att vi har sovit båda två, och det har vi..
Har haft en väldigt lugn och skön morgon förutom att ångesten har hängt över mig fram tills jag var och klippte mig..
Jag har klippt mig idag(!), och inte så lite heller..

Nyklippta jag

Snart ska jag knalla iväg till Gymet, jag och Johan ska och träna idag med sen ska vi hem och då blir det att laga hemma gjorda fisk pinnar och koka potatis..
Nu ska jag gå och fixa till i köket innan jag går iväg, då blir det inte så mycket att göra sen..


Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Satan åhh, vad kort de blev ;p men det vart fint ;)

2009-10-23 @ 13:46:02
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0