Irriterande


Jag blir så jäkla irriterad när inget fungerar som det ska göra, jag kommer ut på internet men jag kommer inte in på mailen eller på min MSN! Ojoj, vad är det för fel, är det någon som har samma problem som jag?? Det verkar ju hel mysko.. Ett tag kom jag inte alls ut på Nätet men nu är det bara hotmail och MSN som inte fungerar! Åhhh.. Jag blir så leds ska det alltid gå så dåligt för mig!

Jaja, jag ska nog dra ut på en liten promenad på ett litet tag, det är soligt och fint och typ 12 grader varmt, men det är så svårt att klä sig, för det är ju som kyligt i luften och så.. Hmm, vi får se hur jag gör..

Nu ska jag gå och käka lite lunch och kolla lite Kanadas next top model.. Repris avsnitt så klart..


Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0