Inget plugg ikväll...


Det blev inget plugg ikväll trots allt, vi var på gymet och körde stenhårt så att jag mådde illa efteråt, sen promenerade vi hem och jag hoppade snabbt i duschen och sen var det bara att fixa middagen, inte för att det var speciellt avancerat men ändå.. Blodpuddig tar så länge innan den är klar, och innan den är som jag vill ha den.. Jaja, då käkade vi och sen så hängde jag i soffan framför TVn typ 10 minuter sen sa Johan att vi skulle dra ner till MAXI och posta ett paket.. Jahapp, då var det bara att ta på sig ytterkläderna och promenera dit.. När vi väl kom hem upptäckte jag att vi missat nästan hela avsnittet av bonde söker fru! Skiit också! Jaja, men vi hann i alla fall hem innan Gray's började (tack och lov!) Så då har jag suttit som i trans och tittat på Gray's.. Efter det var det bara skit på TV så jag har roat mig med att titta på Johan när han har suttit vid datorn, han märker nämligen det nästan aldrig förrän efter ett bra tag=) tihi..
Är helt slut i kroppen nu, och återigen, det blev inge plugg ikväll, men men det går ju inte att göra något åt det nu..
Nu ska vi i alla fall med all rätt gå och sova så God Natt och Sov så gott..

Och förresten, jag har lagt bud på flllleera fiina papper på tradera så håll tummarna på att det är jag som vinner :)


Tjiiing och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0