Härlig dag...


Det börjar strax vara dags att gå och krypa ner i sängen, de (Johan, Vickan och Freddan) ligger däckade i soffan efter en underbar middag, en massa Ben n' Jerry glass, coca-cola och karra.. Plus att vi har kollat på idol, där det var Michael Jackson tema, blev dock väldigt besviken på att det var Camilla som fick åka hem, för jag tyckte att den andra var betydligt mycket sämre än henne! Men jag säger bara en sak, Camilla, you had my vote! Hihi..
Vi har haft det riktigt kul idag, Victoria och jag vi har sprungit på stan, prövat kläder och skrattat åt vissa utstyrslar.. Jag har i alla fall haft roligt.. Och det bästa av allt är nog att det har snöat idag!!!!! Men vi var lite osmarta som valde att promenera hela vägen ner till stan i blöt snön, det resulterade i bara en sak, blöta och kalla fötter.. Haha.. Men annars har det varit bra..
Nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan med Johan, han ligger där och väntar på mig, Min lilla älskling!

Tjiiing! Och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0