Happ, ensam igen...


Jag har gått hela dagen och väntat på att Johan ska komma hem.. Och så ringer han strax där vid fyra och säger att han bara kommer hem och äter och att han sen far och fiskar med Jöran.. Happ, så nu är jag ensam igen, faaan också! Jaja, det går inte att göra något åt.. Jag får försöka roa mig själv,och godis sugen som tusan är jag men, jag ids inte gå till maxi och köpa något, det är lika bra att låta bli :)

Så vad ska jag ta och hitta på och göra nu då? Hmm, ingen aning!!!
Btw, så hittade jag här på bloggshopen en klänning som jag vill ha, super fin lila klänning! Måste bara höra vad Johan tycker så får vi se hur det blir :)

Jag vill att målarna ska komma och tapetsera om så att vi kan fara till IKEA och köpa de grejer vi vill ha här hemma så att det blir färdigt någon gång! Inte för att det är så himla dåligt just nu men det känns så halv färdigt bara...

Jaja, nu ska jag gå och rota i skåpen och se om jag kanske hittar något  gott :P hihi.. Eller så tar jag och kollar på lite scrapbooking grejer på tradera, och förresten, på tal om scrapbooking grejer jag har upptäckt att en affär som jag burkar handla i har en massa scrapbooking prylar! Hoho.. Ska fara dit och kolla mer noggrant senare i veckan :)

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0