Godis förbud...


Jaaag vill Haaaa Goooodis! Vi har godis förbud här i huset.. Ojoj hur ska jag klara mig till på Lördag!?? Huuu..

När jag vaknade på morgon och kolla mig i spegeln fick jag en liten chock, jag kom inte ihåg att jag hade klippt mig så jag blev lite rädd.. Jag kan tycka att det är lite för kort, det hade kunnat vara typ 5 cm längre tycker jag.. Men men, det är ju liksom omöjligt att ordna nu så det är bara att vänta tills det har växt ut lite grann.. Det växer ut så fort för mig... Men det är klart, jag saknar mitt hår!! huhu..

Nu ska jag äta lite frukost och plugga..


Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Josefine

MOHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH xDDDDDD

2009-10-23 @ 13:47:29
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0