Armbåge i ögat


Jag har börjat dagen med att få en armbåge i vänstra ögat.. Johan gjorde en hastig rörelse och jag låg i hans famn och då fick jag hans armbåge i ögat.. Och det gjorde jätte ont och han blev så ångerfull och ledsen och pussade mig på ögat och allt.. Han är så söt älsklingen min!
Sen så försökte vi somna om, klockan var väl typ halv fem så vi hade ju någon timme kvar att sova innan han skulle stiga upp och fara till jobbet..

Själv har jag sen stigit upp klockan 08:00 och legat i soffan och kollat på Vakna! Med the voice.. Mitt favorit program så här på morgonen.. Det är typ som barnens barnprogram:) haha..

Men men, nu kan jag inte sitta här och skriva hela dan.. får ta och skriva något vettigt senare :)

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0